zondag 28 oktober 2012

Kerstster

 
 
 
Hallo allemaal,
 
Daar was ik weer,ik heb eindelijk  weer wat geplaatst op mn blog, kwa knutselen heb ik niet stil gezeten hoor ;).
Nou en wat vinden jullie van mn kerstster, hij is van hout gekocht voor een euro bij Bigbazaar , met gesso bewerkt en met papier beplakt.
Bloemen en takjes zijn van Crealies, de kerstboompjes zijn van Marianne design en het landschapje is van Leanne design.
Het stempeltje heb ik gekocht bij ludic , en de Rendier / Eland is van Magnolia die ik beschildert heb met de distess inkt.
Vele Groetjes Thea

6 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi thea
echt een gave ster en die zal best een leuk plekkie krijgen in huis met de kerst!
groetjes van corry

Sandra zei

wat een leuke creatie, toevallig had ik die sterren vd week ook meegenomen, helemaal leuk
gr sandra

Christa zei

super leuk hoor mam , nu nog de andere 3 op je blog :)
XXX

Unknown zei

Ziet er heel mooi uit. Mooi gedaan.
Groetjes Saskia

Lenie Hempen zei

Hij is leuk Thea.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Thea.

Liefs Riet.