woensdag 17 april 2013

Aaron 5 jaar



Hallo allemaal

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn kleinzoon Aaron, hij is afgelopen 12 april 5 jaar geworden
Hij is stapel gek van de Angry Birds , mijn dochter Christa heeft een heuse Angrybirds taart gemaakt voor haar zoon  kijk maar is op haar Blog .
En die taart smaakte heerlijk ;).
De Angry birds gekopiert van een kleurplaat, en deze ingekleurd met de copics, hij vond de kaart geweldig!!
Achter het nestje wat sisal geplakt voor een wat sprieterig effect.
Groetjes Thea

donderdag 11 april 2013

Chocolade swap
 
Hallo dames!!
ik heb meegedaan met Chocolade swap van nederlandse swappers
Dit is m'n eerste Swap die ik heb gemaakt, Matrialen die ik ervoor heb gebruikt zijn; Tilda Papier,
En Nellie Snelle mal. Bloemen is van Crealies en Takjes zijn van Marianne Design. Chocolade tekst is van Diffrent Colors. en heb ook kant gebruikt.

Groetjes Thea

donderdag 4 april 2013

Uitdagingskaart April

 
Hallo allemaal,
 
Vandaag een kaartje met de uitdagings sketch van tiets van de club  .
Ook hoort daarbij de super mooie gemaakte zegeltjes van Astrid ,dus vraag je de zegeltjes aan moet je ook de sketch maken.
As zaterdag ga ik met mn dochter Christa naar de Art Specially in zeist, dus misschien zien we elkaar daar dan
Groetjes Thea

 

zondag 24 maart 2013

Lente




Hallo allemaal.

Zo het drukke weekend zit er bijna weer op, erg koud maar gelukkig geen sneeuw hier.
Dit kaartje voel je meteen de lente , waar iedereen naar snakt.
Ik wil met deze kaart meedoen aan de challenge van the dutch magnolia lovers iets houts op je kaart.En bij You me and magnolia ,lente
Groetjes Thea

zaterdag 9 maart 2013

Verjaardagskaart


Hallo allemaal,

Deze kaart gemaakt voor een vriendin van mij.
Ze is gek van roze ,dus veel roze erin ;)
Ik heb een tilda gebruikt met de champagne glas , haar ingekleurd met distress inkt.
De vorm van de kaart is een Go kreate mal. scrappapiertje is van Melissa Frances.
Mijn nieuwe Joy mal gebruikt deze heb ik al gehad van mijn dochter voor mijn verjaardag ,had ze alle 4 gekregen ,maar ze vond het zonde om te wachten tot aan mijn verjaardag 10 maart , dus ik kon er mooi mee aan de gang, ik vind ze prachtig.
Verder nog Marianne Design draai bloemen gemaakt ,roosjes en swirltjes gebruikt, en een tim holtz schrijf punt gebruikt.
Tagjes met kreukellint en een theepotje eraan .

Fijne dag allemaal, groetjes Thea

woensdag 6 maart 2013

Moederdag


Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een kaartje geplaats voor mijn moeder, alvast voor de moederdag,
Ik heb een tilda gebruikt met de blowinghearts , ingekleurd met distress inkt.
Het papier is van Maja, prachtig papier.
De Digi is van Marianne .

Groetjes Thea

Deze kaart doet mee aan de wedstrijd van Marianne: Sketch + digi 

zaterdag 2 maart 2013

Van harte beterschap



Hallo allemaal,

Deze kaart heb ik gemaakt voor een tante van mij.
Zij is een aantal weken geopereerd aan haar knie, een kunst knie.
Dus daar hoort een beterschaps kaartje bij .
Ik heb een go kreate mal gebruikt en een hoop verban gaas die ik met een donkere distress stains heb bewerkt ,verder een malletje van spellbinders een vlinder van Noor en de tag van magnolia.
Fijn weekend allemaal 
Groetjes Thea

Deze kaart doet mee bij