woensdag 16 april 2014

jarige job


hallo allemaal.

12 april was mijn kleinzoon jarig hij is 6 jaar geworden !
hij is gek van computer spelletje, daarom heb ik een game kaart gemaakt
hij vond het prachtig!
ik heb papier van studio light gebruikt.
en de  3d  joy stick is ook van studio light
de poesje is van memory box , de stempel plaatje is van lili of the valley,
gefeliciteerd mal is van Marianne

  groetjes Thea.

maandag 14 april 2014

theepotje

Hallo allemaal,

ik heb een theepotje gemaakt van de mal van Dutch  Doobadoo
voor mijn tante gemaakt.
leuke poezen mal van Marianne  en bloemen er bij gedaan.


lieve groetjes Thea.

zondag 2 maart 2014

je bent jarig

Hallo allemaal,

ik heb een verjaardag kaart gemaakt met de stans van Marianne,
ik vond het wel grappig 2 hekjes en bloemen er op en een fiets er tegen aan.
ik wens jullie een hele fijne zondag!! het is prachtig mooi weer bij mij,  een mooie dag om te gaan fietsen.

liefs Thea.

zondag 23 februari 2014

Na regen komt Zonneschijn

                                            Hallo allemaal,
eindelijk weer een kaartje van mij, ik heb een Magnolia met een parapluutje in de hand
ingekleurd met distress  inkt . ik vond het wel leuk om een tekstje na regen komt zonneschijn er op te zetten om iemand die een dipje heb naar toe te sturen!
Ik wens jullie nog een een hele fijne zondag middag toe.

Liefs Thea

donderdag 19 december 2013

kerst

                                                                                                                                                             

Hallo allemaal,

ik heb weer een klein kerstkaartje gemaakt.
wat is het ook een leuke tijd van het jaar alle mooie kaartjes wat je krijgt van iedereen
het is echt om te genieten, ik bedank jullie ook allemaal Geweldig!
Allemaal een hele fijne feestdagen.
Liefs Thea

maandag 9 december 2013

witte kerstbal



Hallo allemaal,

ik heb een kerstbal voor mijn dochter Christa gemaakt
het is een hele uitdaging om iets  leuks te maken voor haar
omdat ze zelf zoooo Creatief is en hele mooie kaarten maakt!.
ik denk dat het wel gelukt is.
deze kerstbal is van Let"s Get Bizzee  van  MDF
ik heb deze kerstbal aan twee kanten op gepimt.
ook doe ik mee met Time For Magnolia. het opdracht is een witte kerst kaart

Liefs Thea

Crisscross kaart



Hallo allemaal,

ik heb een Patroon gebruikt van T'" Scraphuis op facebook het is een Crisscross kaart.
ik vind het super leuk om te maken je kan er chocolade er in stoppen of snoepjes
ik heb kleine marshmallow er in gedaan je kan er alles mee doen.

liefs Thea