dinsdag 1 november 2016
Kerst
Hallo allemaal ,
weer een kerst kaart gemaakt het schiet al op , het gaat lekker en ook mijn inspiratie dat lukt aardig
Groetjes Thea
maandag 24 oktober 2016
Kerst project
Hallo allemaal,
ik heb deze keer een kerst project gemaakt voor Tiets de challenge.... een mal wekker van DDBD en papier van studio light
Groetjes Thea
woensdag 19 oktober 2016
Kerstkaart
Hallo allemaal,
Weer een kerstkaart gemaakt... ja ja het is echt de tijd er weer de voor
om kerst kaarten te maken
Groetjes Thea.
zaterdag 15 oktober 2016
ijsbeer
Goede dag allemaal,
Leuke ijsbeer gemaakt van Marianne, deze ijsbeer zag ik leggen ik vond het zo grappige ijsbeer ik dacht deze ga ik vast eens maken .je kan er ook een mutsje op doen
Groetjes Thea
donderdag 29 september 2016
maandag 19 september 2016
Kerstkaart
Hallo allemaal,
ik doe mee voor de kleuren challenge van Tiets.
leuk om mee te doen, ik ben al weer bezig met kerst kaarten het schiet al weer op nog paar maanden weer.
Groetjes Thea
zaterdag 9 juli 2016
mannen envelop
Vandaag even snel een envelop kaart gemaakt,
envelop mal van DDBD. Ik heb een mannen kaart gemaakt waar ik een cadeau bon
in kan stoppen, wel zo gemakkelijk.
Groetjes Thea.
Abonneren op:
Posts (Atom)