vrijdag 18 januari 2013

Challenge wit





Hallo allemaal

ik wil zou graag met deze kaart mee willen doen bij Its a magnolia challenge, de opdracht was wit ,maar de huid en haar mocht gekleurd.
Zoals jullie zien heb ik heel wat stansjes gebruikt , vond het een uitdaging om te maken 
Groetjes Thea

zondag 28 oktober 2012

Kerstster

 
 
 
Hallo allemaal,
 
Daar was ik weer,ik heb eindelijk  weer wat geplaatst op mn blog, kwa knutselen heb ik niet stil gezeten hoor ;).
Nou en wat vinden jullie van mn kerstster, hij is van hout gekocht voor een euro bij Bigbazaar , met gesso bewerkt en met papier beplakt.
Bloemen en takjes zijn van Crealies, de kerstboompjes zijn van Marianne design en het landschapje is van Leanne design.
Het stempeltje heb ik gekocht bij ludic , en de Rendier / Eland is van Magnolia die ik beschildert heb met de distess inkt.
Vele Groetjes Thea

maandag 6 augustus 2012

Gefeliciflapstaart


Hallo allemaal,

Een berichtje van mijn kant, ik heb van de week een paar mooie mallen gekocht bij Krea2Day .
Ik zag een takje van Memorybox ,ik vind deze zo mooi fijntjes die moest ik hebben deze stans heet de Honeyblossem sprig van Memorybox.
Ook zag ik al diverse kaarten met die super mooie ovalen stans deze is van Spellbinders en heet Floral Oval, het afdrukje is ook gestanst deze heet Deckled Edge classic oval ook van spellbinders ,als er iets niet in de shop staat van Krea2day kan je altijd Cynthia mailen ,zij kan als het nog leverbaar is evt het nog bestellen.
Verder heb ik de bloemen gestanst met de mallen van crealies,ook de takjes zijn van crealies.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe groetjes Thea

woensdag 25 juli 2012

Zeemeermin


Hallo allemaal,

Dit kaartje heb ik gemaakt voor mijn zwager en schoonzus ,omdat ze allebij in de lappenmand zitten.
En vandaar dit zomergroet kaartje.
Ik wens iedereen een fijne zonnige dag/dagen toe groetjes Thea

zondag 1 juli 2012

ineke


Hoi allemaal,

Met wel het zelfde afdrukje, had ik deze kaart gemaakt toen voor  mn schoonzus, zij was begin juni jarig ,ze vond de kaart super leuk .
Groetjes thea

zaterdag 30 juni 2012

lief

Hallo allemaal

Dit kaartje had ik een tijdje geleden al gemaakt, ik zag bij debbie dolphin zo mooie sketch ,heb deze dus iets nagemaakt .
Gekleurd met de spring kleurtjes van distress
Groetjes Thea

woensdag 27 juni 2012

Dt kaarten voor Krea2day





Hallo dames,

Vandaag 3 dt kaarten voor Krea2day , ik heb drie verschillende variaties op gemaakt.
De eerste kaart is een trapkaart  met thema kerst, heb veel sneeuwpuf gebruikt, bij deze kaart kan je evt een kaarsje (op batterij) erachterzetten .
De tweede kaart , is een easel kaart , en de derde kaart is een dubbele. Het huisjes mal is een Craftables scandinavian  van Marianne Design, deze is te koop bij Krea2day.
Fijne dag allemaal groetjes Thea