zondag 23 februari 2014

Na regen komt Zonneschijn

                                            Hallo allemaal,
eindelijk weer een kaartje van mij, ik heb een Magnolia met een parapluutje in de hand
ingekleurd met distress  inkt . ik vond het wel leuk om een tekstje na regen komt zonneschijn er op te zetten om iemand die een dipje heb naar toe te sturen!
Ik wens jullie nog een een hele fijne zondag middag toe.

Liefs Thea

donderdag 19 december 2013

kerst

                                                                                                                                                             

Hallo allemaal,

ik heb weer een klein kerstkaartje gemaakt.
wat is het ook een leuke tijd van het jaar alle mooie kaartjes wat je krijgt van iedereen
het is echt om te genieten, ik bedank jullie ook allemaal Geweldig!
Allemaal een hele fijne feestdagen.
Liefs Thea

maandag 9 december 2013

witte kerstbal



Hallo allemaal,

ik heb een kerstbal voor mijn dochter Christa gemaakt
het is een hele uitdaging om iets  leuks te maken voor haar
omdat ze zelf zoooo Creatief is en hele mooie kaarten maakt!.
ik denk dat het wel gelukt is.
deze kerstbal is van Let"s Get Bizzee  van  MDF
ik heb deze kerstbal aan twee kanten op gepimt.
ook doe ik mee met Time For Magnolia. het opdracht is een witte kerst kaart

Liefs Thea

Crisscross kaart



Hallo allemaal,

ik heb een Patroon gebruikt van T'" Scraphuis op facebook het is een Crisscross kaart.
ik vind het super leuk om te maken je kan er chocolade er in stoppen of snoepjes
ik heb kleine marshmallow er in gedaan je kan er alles mee doen.

liefs Thea

zondag 17 november 2013

Merry Christmas


Hallo Allemaal,

ik heb deze keer papier van Tilda Winter Memories gebruikt,
met een nieuwe afdrukje van de nieuwe serie Winter Wonderland.
deze sketch komt bij Tiets de club de Nieuwe uitdaging van November, daar doe ik ook aan mee,
en ik doe mee aan Time For Magnolia challenge # 35 Something old en Something new .en # 36  kerst in -niet  traditionele kleur .
ik ben benieuwt wat jullie er van vinden.

Liefs Thea

woensdag 6 november 2013

kerst kaart

Hallo allemaal,

Ik heb een kerst schudkaart gemaakt
ik vond het wel grappig groene ruit papier te gebruiken dat past wel bij de bruine achter grond Carstock papier.
ik doe mee aan Time for Magnolia Challenge

Liefs Thea


zaterdag 2 november 2013

vlinder kaart


hallo allemaal,
wat heb ik het weer leuk gehad op de krea doe.. een fantastische dag samen met mijn Dochter Christa, veel gezien en ideetjes opgehaald en natuurlijk blog vriendinnen gesproken .volgende jaar natuurlijk weer.
weer een verjaardag kaart gemaakt. ik heb een vlinder stans gebruikt van Joy crafts .
ik vind het zo mooie stans ik dacht laat ik  een mooie easel kaart van maken.
papier van studio light gebruikt. lint en kant van de action .
en de rest stansen van,

spelbinder
marianne design
nellie snellen
magnolia

hele fijne dag liefs Thea