Hallo allemaal
ik blijf in de kerstkaarten ,...deze kaart heb ik een 3D hertje van studio light gebruikt
ik vind ze zo leuk dat jullie vast nog meer van deze kerst hertjes voor bij ziet komen.
ik wens jullie een hele fijne dag.
Liefs Thea
woensdag 24 september 2014
dinsdag 16 september 2014
kerstklok
Hallo allemaal,
deze kerstklok heb ik gemaakt van de mal van Dutch DooBaDoo.
zo kan je echt van alles maken. je kan echt hele leuke klokken van maken!
Liefs Thea.
deze kerstklok heb ik gemaakt van de mal van Dutch DooBaDoo.
zo kan je echt van alles maken. je kan echt hele leuke klokken van maken!
Liefs Thea.
vrijdag 5 september 2014
kerstkaart
Hallo allemaal,
nou de kerst kaarten komen er aan, ik krijg de smaak te pakken hoor.
ik heb een vouwkaart mal van Crealies gebruikt.
en de rest heb ik van Marianne gebruikt.
Hele fijne weekend,
groetjes Thea.
nou de kerst kaarten komen er aan, ik krijg de smaak te pakken hoor.
ik heb een vouwkaart mal van Crealies gebruikt.
en de rest heb ik van Marianne gebruikt.
Hele fijne weekend,
groetjes Thea.
zondag 24 augustus 2014
easelkaart
hallo allemaal,
een leuke verjaardag kaart gemaakt voor mijn Moeder.
een leuke plaatje gebruikt van Marianne
de randen heb ook van marianne mal gebruikt , het is eigenlijk een drie hoek mal maar het paste precies om het plaatje heen .
leuke stansen van Magnolia de zeepaardje en de kwal en de zeewier , ik vind ze zo geweldig.
Groetjes Thea.
een leuke verjaardag kaart gemaakt voor mijn Moeder.
een leuke plaatje gebruikt van Marianne
de randen heb ook van marianne mal gebruikt , het is eigenlijk een drie hoek mal maar het paste precies om het plaatje heen .
leuke stansen van Magnolia de zeepaardje en de kwal en de zeewier , ik vind ze zo geweldig.
Groetjes Thea.
woensdag 20 augustus 2014
chocolade doosje
hallo allemaal,
ik heb een mannen doosje gemaakt,met de dd vellen van studio light.
geweldige vellen zijn dat je heb ze in alle soorten van mannen en vrouwen.
leuk dat jullie even langs komt,
Groetjes Thea.
donderdag 19 juni 2014
trouwkaart
hallo allemaal,
vandaag laat ik een trouwkaart zien die ik gemaakt hebt voor een Vriendin van mijn
Dochter Christa, zij gaat morgen trouwen.
ik hoop dat het mooi weer wordt voor het bruidspaar,
in ieder geval dat het droog blijft.
ik heb een vouwkaart gebruikt van de stans van Crealies Creat A-Card no.4
super leuk om te maken je kan er veel mee doen!
de volgende project komt er gauw aan hoor!.
liefs Thea.
maandag 16 juni 2014
cadeau box
Hallo allemaal,
vandaag laat ik een cadeau box van Dutch doobadoo zien.
echt super leuk om te maken. ik heb scrappapier gebruikt van de action,
de 3d klok is van studio light van vintage Line.
de bloem is een stans van crealies.
de kleine groene blaadjes is een pons van nellie snellen,
en daar onder is van joy vintage flourishes.
en de mal waar gefeliciteerd op staat is ook van joy.
in de midden van de box heb ik 2 stansen gebruikt van Nellie snellen,
en mica er op geplakt.
wat vinden jullie ervan , de volgen komt er gauw aan hoor!
een hele fijne dag, liefs Thea
Abonneren op:
Posts (Atom)